20101127

Underbart

Ahhh! : )
Vilken underbar dag detta har varit, det känns, för jag har ont i ryggen och jag har trötta fötter.

Idag som sagt så var vi i Kalmar o handlade rubbet. Jag fick med mig en hel del hem faktiskt. Dock ej något bord från IKEA, som jag inte orkade att konka runt på.
Men julklappar till de flesta utom två personer som jag delvis vet vad jag ska köpa till, fast här hemma. Är ganska nöjd med mitt val av julklappar, vissa år blir det så opersonliga presenter men i år har jag faktiskt överträffat mig själv över hur klyftiga saker jag har hittat, så nu ska jag ge mig på o skriva lite julklappsrim så blir de perfekta!
Till mig själv inhandlade jag ett par jeans, blomkrukor, påslakan, julkort och lite godis.
Dock blev inga bilder tagna idag, det glömde jag helt.
Ikväll när jag kom hem har jag städat hela lägenheten från topp till tå så nu skiner den ren, lagom till Mattias kommer hem i morgon : ) Nu börjar jag längta efter honom ganska rejält. Men ändå har det varit skönt att vara själv lite grann. Reda ut tankar och bara vara Jenny! Men nu ska jag kolla i matteboken hade jag tänkt, men jag skiter nog i det för ikväll oxå, jag ska nog planera maten för nästkommande vecka istället. Det behövs det med. Efter det så börjar Ironman 1 som jag har sett fram emot att se ett tag nu, jag har aldrig sett hela så det tyckte jag att jag skulle en sån här fin lördagkväll! : )

Hörde på facebook att det var många som skulle på fest i Vimmerby, så jag hoppas alla kommer få en bra kväll där. Även de som sitter hemma o ugglar som jag oxå förstås! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar