20101119

Ro

Sitter nu hemma o är ganska utmattad efter veckan, och det tråkiga som jag insåg nu var att jag inte har någon fredagsmys inplanerad, vi pratade om att äta ute men kom inte på något bra alternativ.
Kinan - för dyrt för våra plånböcker just nu
Pizzeria - Blä enligt mig. (Mattias förslag)
Sibylla - Mitt förslag (Blä enligt Mattias)
Så vi får se vart vi hamnar. Kanske blir en hemmakväll utan mat, eller så tar vi oss till Willys i detta snöoväder och handlar något gott. Tiden avgör.
Jag hoppas iaf att det är något bra på teven ikväll. Imorgon har jag tänkt att lägga energin på mitt dataprov och sen ska jag iväg på kvällen till söta Josefin som jag ska sitta barnvakt hos. Mysigt kommer det bli! Förresten så fick jag godkänt både på kemin och fysiken, fick ju reda på proven idag o jag är nöjd!

Men nu ska jag nog damsuga golvet o diska, eller så låter jag mattias damsuga : ) bara för att det behövs och det inte är kul att skjuta upp på det.

Men ha en himla mysig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar