20101128

Helhet

Nu känner jag mig hel igen!
När ens andra hälft är iväg ett tag så blir man lite tom, men nu är jag hel för han är hemma!

Dock kan det kännas lite bra att vara ifrån varandra ett tag för vi har lärt känna oss själva lite mer under dessa dagar, Mattias berättade en sak för mig som han upptäckt om sig själv och jag berättade en annan sak som jag upptäckt om mig själv.
Dessa saker berättar jag inte här för de är lite för privata för det, men ändå det är förändringen som har gjort oss mer säkra  på oss själva och mer trygga med oss själva och även varandra.

Imorgon börjar skolan igen efter denna härliga helg full av överraskningar. Dock har jag redovisning i engelskan o sen matte prov på tisdag. Men jag hoppas det går väl med båda.
Imorgon blir det dags för träning igen med, nu känner jag mig tillräckligt frisk för att arbeta med musklerna igen. Sen på kvällen blir det broccolisoppa och plugg på matten!

Men nu är det läggdags för mig!
Kram o ha en bra veckostart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar