20101219

Avkoppling

Nu sitter jag i soffan, trycker i mig lite chips och kollar skit på teven. Gud vad härligt det är att leva ibland!
Bara sitta o koppla av (utan hosta och utan stress).
Bredvid mig har jag underbara Mattias som skriver lite på sin läxa och gör mig sällskap.

Imorgon är det skola, ett engelska glos förhör och ett kemi prov laddar jag inför. Engelskan kommer troligen gå bättre än kemin. För jag har inte ägnat många timmar åt den boken inte...kanske inte så bra av mig, men jag orkade inte. Imorgon ska jag även ta mig till hagadal o köpa mammas julklapp. Hon ska få ett presentkort på extrem bastu har jag tänkt : ) Men det är en hemlis, så ny får inte yttra något till henne ; )

Idag har jag mått allmänt bättre, men nätterna och morgnarna är svårast, då hostar jag mycket. Men jag ska ta mig till skolan imorgon i alla fall!

Men nu ska jag läsa lite på ett recept för hur man gör lag till strömming. Vill verkligen ha det på julbordet!!
Godnatt o kram : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar