20101230

Nyår

Oj oj oj, 19 december var sista inlägget o nu är det snart januari igen.

Jag har inte dött om någon tror det utan det är så att jag bor hemma ute i skogen Gallö/Kvarnö o här är inte internetet det bästa. Men nu ikväll hade jag möjligehet att sätta mig o surfa lite.

Lovet hittills har bestått av att gosa med familjen och ha det riktigt lungt o skönt, o så ska det förtsätta att få vara lite mer än en vecka till. Jag kännde att jullovet var behövligt och det kom då jag behövde det som mest. Men efter nyår så ska jag ta tag i matematiken och fysiken, för sen har jag två slutprov på dessa kurser, Fysik A och Matte C. Jag har börjat lite med matten och det har väl gått relativt bra, men det behövs mer träning.

Under lovet annars så har jag varit hundvakt två dagar och gått långa härliga promenader med stella. Hon e en så go hund, och hon blir så förskräkligt glad om man greppar kopplet och säger "promenad" för då vet hon vad som gäller.

I morgon är det nyårsafton och då ska vi äta god mat och skjuta raketer vid 12 slaget. Och man får verkligen inte missa den gamla klassikern "Grevinnan och Betjänten" för då är det ingen riktig nyår som nalkas.

Jag önskar alla en god fortsättning på året och en bra start på 2011!
Kramar J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar