20101215

Rethosta

Idag är jag lite piggare, det känns som febern har försvunnit lite grann :)
Så jag siktar mot skolan imorgon!

Här hemma har jag gjort en del, igår kväll diskade jag, o slog in alla julklapparna. Sen idag har jag skrivit färdigt ättesagan och skickat in den. Har även kommit halvvägs på en engelska läxa som jag hörde av K skulle vara inne på måndag. Jag hoppas bara att jag kan ta mig till skolan imorgon för jag vill dra nytta av kemi lektionen(om vi har någon vill säga) eftersom vi har kemiprov på fredag. O kemin har jag inte lagt mycket tid på, men det ska det bli ändring på!

Just nu är tvättmaskinerna i gång i tvättstungan där nere. Så snart ska jag pallra mig ner o byta.
Nu låter det som jag inte alls är sjuk, men det som ni läst att jag har gjort har tagit mig ett bra tag, jag har tagit många pauser för att vila. O hostan tar kol på mig, fattar inte varför den retar mig så mycket!?

Ikväll är det sista programmet av bonde med, så spännande o se vad de väljer!!

Men nu ska jag kila ner till tvätten igen.
Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar