20110126

Nyhet

Ska snart ta mig till sängen för en god natts sömn.

Idag drev det på ganska bra. Fick lite mer kunskaper om evolutionen på biologilektionen. Svenska redovisningen kan man ju inte riktigt påstå att den var av det bästa slaget, men jag hoppas iaf åskådarna fick en vink om vem Geoffery Chauser var, som vi talade om.
Engelska förhöret gick oxå ganska bra, men var lite dålig på orden, men asch, det kommer fler chanser :)

Väl hemma övade jag biologi o for till kören för en stund, sen kom Evelina o mamma o språkade för en stund, alltid lika trevligt!
På eftermiddagen fick jag även reda på en god nyhet, som jag inte vet om jag kan skriva här än, måste spekulera lite på det först. Det var iaf att jag har fått reda på var jag ska åka på påsklovet med ungdomsledarna. Och jag blev sjukt galet glad! Det kommer bli en så otrolig upplevelse! Men lovar att ni ska få reda på det snarast möjligt, jag kan ju säga att bilden är en ledtråd  :)

Imorgon sker det vältalade biologiprovet, får se hur det går med det.
Men nu behöver jag sova.
Ha en bra morgon dag!
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar