20110330

Fysik

Hej på er!
Nu är jag äntligen hemma igen i min trygga tillvaro och mitt stillsamma lugn. Väldigt vad stressigt och vad mycket fart och fläkt de har i Linköping! Men trots det har jag haft tre underbara dagar med mina härliga klasskompisar då vi lyssnat på väldigt många studenter som berättat om deras skolgång och vidare studier. Vi har även lyssnat på de som studerat färdigt och har gett sig ut i arbetslivet för nya erfarenheter och lärdomar. Som sagt har det varit jättekul och jag ångrar inte en sekund att jag hängde med! Dock är det ju så att jag har ett fysikprov som väntar på mig på fredag och det har jag inte pluggat till särskilt mycket så det tänkte jag göra nu ikväll. Men jag lovar komma med en bra förklaring imorgon om vad jag egentligen haft för mig på ett universitetsområde 12 mil här ifrån.
Så ni får ha en jättebra kväll så kan ni ta en ny kik in här imorgon för att läsa mer om mina upptäckter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar