20110302

Sun

Härlig dag vi har idag, solen skiner och man får ett lyckorus som sprider sig igenom kroppen!
I eftermiddag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. 
Laga mat ska jag göra vet jag, antingen blir det att värma mossakan som blev över från igår eller så blir det stekt potatis och falukorv, gott. Men det tar ju inte så lång tid. Sen ska jag iväg på Aerobicen kl 20 : ) Jag har ju i o för sig tre nya filmer jag vill se, så jag kanske ska ta och kolla igenom någon av dem?

Idag på svenskan såg vi en film som heter Shakespere In Love, den var ganska bra, synd bara att Karim spolade fram filmen hela tiden. Det gav inte samma filmupplevelse som det skulle gjort om man hade tittat på hela istället. Dumt av honom! Men idrotten var kul ialla fall :) Kristin och jag fixade det galant med både rockringarna och "apan klättrar i trädet" som är en styrke och sammarbetsövning då den ena individen startar på den andra individens rygg för att sedan klättra runt hela personens kropp och komma tillbaka till ryggen. Det var riktigt häftigt :)

Men nu ska jag laga lite food, sen blir det film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar