20110403

Gallö

Helgen har varit underbar, som alla andra helger som jag spenderar med mamma och Patrik hemma i Gallö. Jag älskar verkligen gården och jag har känt mig riktigt avslappnad, hu vad bra för hälsan! Sen har jag varit timvis inne i skogen och plockat ris och burit stockar bland annat. Fy sjutton så skönt jag har haft det, hoppas alla andra också fått en bra helg! Så imorgon börjar skolan igen, och jag har inga läxor framför mig så nu hoppas jag att jag kan få tid för det jag vill göra. Ex umgås mer med mattias på fritiden (vilket jag kan glömma ibland och det är inte bra!), träna, ta hand om hushållet och träffa kompisar på fritiden och inte bara i skolan. Hoppas jag får tid till allt detta, för både min måndags eftermiddag och tisdag eftermiddag är upp bokade, men däremot är jag ledig nästan hela onsdagen! : ) härligt! 
Snart ska jag gå och lägga mig. Behöver sova tidigt idag för jag är väldigt trött och det vill man ju inte vara i skolan imorgon! 
Förresten har jag nappat lite bilder från kristins blogg som hon tog då vi var i Linköping på Quintek : )
Ha en bra vecka! 


Festklädda för sittning 

Sittningen

I väntan att få njuta av den sista dagen på LiU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar