20110531

Bromex

Sitter i fotöjlen hemma och har precis glott igenom hela säsong 1 och 2 av solsidan, redigt bra serie det där : )

Var i skolan en sväng idag och fick både matte och fysik igenompluggat.
 Idag när mattias slutat åkte vi in till vimmerby och köpte skor, jag köpte mina efterlängtade sandaler, riktigt snygga var dem och sköna för den delen! Mattias köpte ecco skor, och han lyckades bli nöjd han med.
Annars är jag fortfarande sjuk men jag försöker vila så gott det går för att då kanske kunna följa med Lisa och Vickan till Kalmar imorgon för lite shopping skulle sitta mysigt till! Hoppas på det bästa : )
På torsdag drar jag hemmåt till mammsen för att sedan jobba hos Teresia och Hans och avnjuta härliga hund promenader och mysiga filmkvällar med mamma och Patrik! Kommer sitta som en smäck till följande prov som väntar. Hoppas bara på en frisk kropp också, var på apoteket idag och köpte massa medicin som jag ska äta så jag blir frisk.
Hoppas alla får en bra morgondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar