20110530

Solsidan

Helgen var underbar, förutom att jag är sjuk.

Under lördagen gjorde jag ingenting mamma och jag bara slappade och kollade film. Änglagård 3 var riktigt charmig, helt värt att se om man sett de tidigare filmerna, kan vara en fördel. På söndagen jobbade jag och de underbara konfirmanderna blev konfirmerade. Sen åkte jag tillbaka till Hultsfred och kollade den större delen av solsidan säsong 1. Mattias och jag åkte även till willys och köpte lite swartswaldtårta som vi mumsade i oss bara för att det är gott och dels att vi firade 3 år och 5 månader. Inte för att vi brukar fira månadsdagar men ändå.

Idag går jag hela dagen i skolan, imorgon har jag en lektion och på onsdag är jag helt ledig fick jag reda på för en stund sen. En bra förnjutning av sommarlovet kommer det bli, ett litet minilov på 6 dagar. Dels kommer dessa dagar fyllas med arbete av skola och gård men även lite avkoppling får man smälla in.  Hoppas bara det blir fint väder som de lovat.

Integraler som vi håller på med i Matematiken just nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar