20110601

Kristaller

Sitter hemma och har fått i mig spagetti och köttfärssås, det satt inte fel!

Har haft en jättebra dag förövrigt! Var till Kalmar med Vickan och Lisa och vi shoppade loss gatorna. Fick med mig lite kläder hem från HM + ett par skor. Det mesta var impulsiv köp, hade planerat att köpa en klänning, men hittade ingen som satt bra. Får bli till att kolla lite närmare in på sommaren.
Inget har jag pluggat idag, har varit rätt skönt faktiskt! Men ska ta med läxorna till mamma så får vi se om det blir något gjort där. Imorgon far vi till henne i alla fall sen blir det jobb hela helgen.

Hoppas ni alla får en bra helg och vila ut ordentligt för att kunna spendera de sista krafterna på att ta tag i plugget och göra det bästa av det!

(förresten kände jag mig friskare idag : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar