20110517

Tankar

Sitter i fåtöljen och myser i min OnePiece : ) Det är gudomligt mysig och perfekt för slappa hemmakvällar!

Slutade 13.40 idag så jag begav mig hemåt. Mamma kom förbi och vi fikade glass och kaffe för en stund och pratade viktigheter. Sen så for jag bort med bilen och hämtade Lisa vid sibylla. Vi åkte vidare in till Vimmerby och tog en fika + en promenad där inne i vimlet. Det blev en riktig minnesvärd eftermiddag som jag njöt till 100% av! Tack Lisa <3

Sen nu ikväll har jag lagat mat och diskat, hade tänkt ta tag i fysiken men orkar inte riktigt, skjuter upp det till imorgon. Inte bra att tänka så, men ikväll tar jag det lugnt. Har fått en släng av ögoninfektion med så jag är lite trött (om jag ska skylla på något : ) Fick förresten reda på matteprovet idag, ett stort lysande G fick jag! Är nöjd.
Men nu ska jag slappa lite till innan läggdags, godnatt!
OnePiece Lusekofte (Pink)
Detta är min färg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar