20110516

me&i

Dagen resulterade huvudvärk men kvällen däremot var den bästa huvudvärkstabletten!

Jag hade matteprovet idag som innebar 10 uppgifter som jag satt 4 timmar på och knåpade. Tror det gick ganska bra, om det inte gjorde det så gick det motsatsen : ) Vissa saker var rätt så lätta i alla fall.
Sen när jag kom hem från teckenspråket så lagade jag och mattias mat och kollade lite på teven. Därefter lånade jag göstas bil och for ut i skogarna på klädparty hemma hos Teresia. Det var riktigt mysigt! Jag köpte ett par vita byxor ( de ni ser på bilden ) och en tröja till mamma (den ni ser på andra bilden) jag tyckte trycket på ryggen var mysigt! Kläderna kommer från företaget me&i Sen åkte jag hem till mamma en sväng och pratade lite, jag tog även med katten Link hem till oss då han varit hos mamma sen påsk för att få lite miljöombyte : )
O nu sitter jag här, har sovmorgon till 10.20 imorgon, riktigt skönt!

knickers for mom


just living v-tee mom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar